Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016


«Tα χέρια είναι για να … δημιουργούν,
είναι για να … φροντίζουν , όχι όμως 
για να φοβίζουν»


 Υπεύθυνη εκπόνησης προγράμματος :Ελευθερία Γεωργαντή

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί :

Ηλιοπούλου Ιωάννα Α1΄
Καροπούλου Μαρία Β1΄
Νάστου Θεοδώρα Β2΄
Καλικαντής Παναγιώτης  Δ1΄
Νιανιόγλου Γεωργία Ε΄
Λιβάς Δημήτρης  ΣΤ1΄
Στασινού Λαμπρινή  ΣΤ2΄
Μπένος Στυλιανός , Διευθυντής
Παπαευαγγέλου ΕλένηΟλοήμερο
Πλατής   Νικόλαοςκαθ. φυσικής αγωγής

Συνολικός αριθμός μαθητών: 135
Διάρκεια : Σχολικό έτος 2015-16


ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ  2015-16


Οκτώβρης-Ιούνιος

«Ζωγράφος ο Θεόφιλος» Τμήμα Ένταξης
διάρκειας έξι μηνών.

Οι μαθητές καλλιέργησαν τη δημιουργική γραφή, γνωρίζοντας 
το Θεόφιλοτο σπουδαίο μεναποκλεισμένο δε  από τις τοπικές 
κοινωνίες Ζωγράφοεξαιτίας της διαφορετικότητάς του μέσα
 από το πρόγραμμα.




 




Νοέμβρης-Δεκέμβρης 2015 

Ομάδα γονέων,Kέντρο Πρόληψης των 
εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής
 υγείας του Δήμου Περιστερίου.
Διάρκεια έξι συναντήσεις
ΣυντονίστριεςΕυσταθίου Λέα και 
Γεωργαντή Ελευθερία.

Το πρόγραμμα είχε στόχο οι γονείςνα αναπτύξουν νέες
 δεξιότητες και τρόπους επικοινωνίας και διαχείρισης 
θεμάτων σχετικών με την ανατροφή και την διαπαιδαγώγηση 
των παιδιών τουςΝα επαναπροσδιορίσουν και να ενισχυθούν 
στο ρόλο τους ως γονείςγια να αναπτύξουν μια πιο βαθιά 
και ουσιαστική σχέση με τα παιδιά τους.








3/12/16

Ημέρα Παγκόσμιας Ημέρας ΑΜΕΑόλοι οι 
μαθητές του σχολείου.

Τα παιδιά μας γνωρίζουν και παίζουν στα τυφλά ποδόσφαιρο
 και παιχνίδια αναγνώρισης αντικειμένωνμε τον 
Παραολυμπιονίκη Δημήτρη Αμπατζή και τον Επικεφαλή 
της Νεολαίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών
Βαγγέλη Αυγουλά.









16/11/15

 Γράμμα στη Nanzelela Ndebgle, Α΄,Β1΄Β2΄.
Οι μαθητές γράφουνζωγραφίζουν και στέλνουν πακέτο 
στην ανάδοχο του σχολείου μαςστην Αφρική.



 16/11/15

Ζωγραφιά  για τη Νανζελέλα «Το σχολείο μας», Α΄.









16/11/15

Γράμμα στη ΝανζελέλαΒ1,Β2.




 16/11/15   


Αυτοπροσωπογραφίες για το πακέτο στη 
Νανζελέλα Β1,Β2.












Δεκέμβρης 2015

«Χριστούγεννα και αλληλεγγύη» όλοι οι μαθητές 
του σχολείου.
Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε διαγωνισμό ζωγραφικής που 
διοργάνωσε ο  Δήμος Περιστερίουμε θέμα «Χριστούγεννα 
και αλληλεγγύη».



18/12/15

Μπισκοτόσπιτα Α,Β1,Β2,ΣΤ1,Τμήμα Ένταξης. 
Τα παιδιά συνεργάζονται διασκεδάζοντας με στόχο να 
δημιουργήσουν μπισκοτόσπιτα για το χριστουγεννιάτικο 
παζάριμε σκοπό την οικονομική ενίσχυση οικογενειών του 
σχολείου μας.









18/12/15  

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές Δ1΄Ε΄ και 
ΤΈνταξης.
Τα παιδιά συνεργάζονται για να δημιουργήσουν 
χριστουγεννιάτικες κατασκευές για το  παζάριμε σκοπό 
την οικονομική ενίσχυση οικογενειών του σχολείου μας.






«ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ» .
Οι μαθητές όλου του σχολείου συμμετείχαν  στο πρόγραμμα 
«ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ» για τη στήριξη παιδιών με σοβαρές ασθένειες.




Ιανουάριος-Ιούνιος 2016

«Στον κόσμο του»,

 Ίδρυμα ΛασκαρίδηΣΤ1΄
Διάρκεια: έξι μήνες  
Yπεύθυνες εφαρμογής προγράμματος στην τάξη : 
Λαμπρινή ΣτασινούΕλευθερία Γεωργαντή .
 Θέμα του προγράμματος ήταν η διαμόρφωση της ταυτότητας 
στην εφηβεία και ο ρόλος των άλλων σε αυτή τη διαδικασία
Η διαφορετικότητα και η θυματοποίηση των διαφορετικών 
στο σχολείοου δημιουργούν σύγχυση και κρίση στη δοκιμή 
διαφορετικών επιλογών και ρόλων.








26/01/16    

«Το  διαφορετικό  εδώ εκεί και παραπέρα»

Ίδρυμα  Λασκαρίδη , 
ΣΤ1, ΣΤ2.

Σκοπός του προγράμματος ήταν η προσέγγιση της έννοιας  
του «διαφορετικού» μέσα από διάφορες μορφές τέχνηςτη  
διαφήμιση, τον κινηματογράφοτο παιχνίδι κ.ά.  Με τον  
τρόπο αυτό οι μαθητέςμπόρεσαν να αναγνωρίσουν και να 
 αξιολογήσουν εκείνα ταχαρακτηριστικά που ορίζουν κάτι  
ως «διαφορετικό» και στη συνέχεια να εξερευνήσουν τα 
φίλτρα που βοηθούν στην κατανόηση και αποδοχή του.








28/01/16    

 «Σέβομαι τη διαφορετικότητα» 

Συνεργασία του Βρετανικού Συμβουλίου του 
Διεθνές Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας και
 του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών 
Δ1,Ε,ΣΤ2. 

Τα εργαστήρια είχαν ως στόχο να αναδείξουν τα ιδανικά που
πρεσβεύει η Ολυμπιακή Ιδέα όπως η ισότηταη αποδοχή του 
διαφορετικούο σεβασμός και η καλύτερη κατανόηση μεταξύ 
των ατόμων και των κοινωνιώνΜέσα από βιωματικές 
δραστηριότητεςβοήθησαν τους μαθητές να λύνουν τις 
διαφορές τους με ειρηνικό τρόπονα κατανοούν το διαφορετικό 
και να σέβονται τον συνάνθρωπό τους.


28/01/16      

  «Σέβομαι τη διαφορετικότητα», Δ1.





28/01/16    

 «Σέβομαι τη διαφορετικότητα», Ε΄.









28/01/16        
           
  «Σέβομαι τη διαφορετικότητα», ΣΤ1










29/02/16      

«Ταξίδι στη χώρα των αναγκών» 

Ίδρυμα Λασκαρίδη ΣΤ1΄.

Οι μαθήτριες/τές  εξερεύνησαν τη Χώρα των Αναγκών,  
τον τόπο δηλαδή όπου ζουν οι πανανθρώπινες ανάγκες
όπως η ανάγκη για αναγνώριση, αποδοχή, σεβασμό,  
αγάπη, κατανόηση, υποστήριξη, δημιουργία κ.ά. Μέσα
από αυτή την περιήγηση, ήρθαν σε επαφή με τις δικές  
τους ανάγκες και με τον τρόπο που τις εκφράζουν ή  
αναζητούν να τις ικανοποιήσουν.



29/02/16   
    
«Το παιδί πολίτης»

Ίδρυμα Λασκαρίδη, Ε΄

Το Εκπαιδευτικό αυτό Πρόγραμμα είχε στόχο να  προσφέρει 
 στα παιδιά το βίωμα και την έννοια  του τι σημαίνει 
πολίτης στη σύγχρονη δημοκρατία, καθώς και ποιο το  
νόημα της υπεύθυνης στάσης  απέναντι στην κοινωνία.
























4 Μάρτη   


 «Σκληρό καρύδι»

συγγραφέας Ελένη Σβορώνου
ΑΒ1, Β2.

Ευαισθητοποίηση των μαθητών για το προσφυγικό
καλλιέργεια ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης
ενίσχυση του κλίματος συνεργασίας στην τάξη, πρόληψη 
καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που 
διαφέρουν. Με παιχνίδια συγκέντρωσης και δημιουργίας
πνεύματος συνεργασίας (δημιουργία ομάδων, σωματικών
εικόνων κ.ά.).




4 Μάρτη    

«Σκληρό καρύδι» Α΄τάξη










4 Μάρτη   


 «Σκληρό καρύδι» Β1΄τάξη

























4 Μάρτη    

«Σκληρό καρύδι» Β2΄τάξη



















7/03/16 – 1/06/16  


Έλα μαζί μας

Ίδρυμα Ώνάση,
οκτώ δίωρες  συναντήσεις,
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2, Τμήμα Ένταξης


Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση μύησε  

τους μαθητές στους χώρους της επιστήμης, της τέχνης,

 της δημιουργικότητας και του «ευ ζην».

Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει τα παιδιά 

 κοντά στις επιστήμες και στον πολιτισμό και να 

 αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την ανάπτυξη της 
προσωπικότητάς τους.


7/03/16

Έλα μαζί μας


Ίδρυμα Ώνάση Γεωλογία , ΣΤ2.






























Τσικνοπέμπτη 3 και 11 Μάρτη 2016  

Γαϊτανάκι,



Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2, Τμήμα Ένταξης

Τα παιδιά και διασκεδάζουν με το παραδοσιακό 
 έθιμο γαϊτανάκι, το οποίο συμβολίζει τη χαρά της 
συνεργασίας  των ανθρώπων γύρω από τον κύκλο 
της ζωής.



Γαϊτανάκι   ΣΤ2΄




















Γαϊτανάκι   ΣΤ1΄


















Γαϊτανάκι  Ε΄














Γαϊτανάκι  Δ1΄















Γαϊτανάκι  Β2΄








Γαϊτανάκι  Β1΄







11/3/16

Πλανόδια Βιβλιοθήκη, Δίκτυο για 
τα Δικαιώματα του παιδιού, Δ1, Ε΄.

Το βιωματικό πρόγραμμα για τους μικρούς 
αναγνώστες των τάξεων του Δημοτικού 
είχε στόχο να ξυπνήσει το  ενδιαφέρον των
παιδιών για τον κόσμο των βιβλίωννα τα 
οδηγήσει να αντιληφθούν ότι μια βιβλιοθήκη 
μπορεί να ικανοποιήσει τα πιο διαφορετικά
ενδιαφέροντα και να προκαλέσει εκπλήξεις
ανοίγοντας νέους ορίζοντες. 
Επίσης τα παιδιά ταξίδεψαν στο χώρο των 
δικαιωμάτων τους μέσω του επιδαπέδιου 
παιχνιδιού που σχεδίασε και ζωγράφισε η 
συγγραφέας και εικονογράφος Βάσω Ψαράκη .

















11/3/16

Πλανόδια Βιβλιοθήκη τάξη Ε΄







11/3/16

Πλανόδια Βιβλιοθήκη τάξη Δ1΄






11/3/16

Αποκριάτικα έθιμα και παιχνίδια, Ελληνικό 
Σώμα Προσκόπων, Α, Β1, Β2.

Οι μαθητές γνώρισαν τα έθιμα της Αποκριάς βιωματικά
δημιούργησαν ομαδικό επιτραπέζιο παιχνίδι μέσα από το 
πνεύμα και τις αξίες του Ελληνικού Σώματος Προσκόπων.


11/3/16

Αποκριάτικα έθιμα, Ελληνικό Σώμα 
Προσκόπων,   Α΄τάξη.





















Αποκριάτικα έθιμαΕλληνικό Σώμα 
Προσκόπων,     Β΄ τάξη.
















7/03/16 – 1/06/16

Έλα μαζί μας

Ίδρυμα Ώνάση
οκτώ δίωρες συναντήσεις
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2


Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση μύησε 
τους μαθητές στους χώρους της επιστήμης, της τέχνης
της δημιουργικότητας και του «ευ ζην».
Στόχος του προγράμματος ήταν να φέρει τα παιδιά 
κοντά στις επιστήμες και στον πολιτισμό και να 
αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την ανάπτυξη της 
προσωπικότητάς τους.


28/3/16

Έλα μαζί μας

Ίδρυμα ΏνάσηΚουκλοθέατρο
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2


















συνεχίζεται ... ...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου